اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

اضافه‌شدن قابلیت انتشار پست‌های متنی به تیک‌تاک + جزئیات

  • کد خبر: ۱۷۶۰۱۶
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
اضافه‌شدن قابلیت انتشار پست‌های متنی به تیک‌تاک + جزئیات
تیک تاک از قابلیتی برای انتشار پست‌های متنی در شبکه اجتماعی خود رونمایی کرد تا این اپلیکیشن هم به‌نوعی رقیب توییتر شود.

به گزارش شهرآرانیوز - در شرایطی که اینستاگرام تردز برای رقابت با توییتر وارد بازار شده و پلتفرم ایلان ماسک هم برند خود را به X تغییر داده، تیک تاک از قابلیتی برای انتشار پست‌های متنی در شبکه اجتماعی خود رونمایی کرده است. حالا این اپلیکیشن هم می‌تواند به‌نوعی با توییتر رقابت کند.

پلتفرم تیک تاک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از حالا به‌بعد به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند پست‌های فقط متنی هم به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن پیش‌تر به‌طور عمده بر محتوا‌های ویدیویی تمرکز داشت و انتشار متن خالی ممکن نبود. اما حالا این شرکت اجازه می‌دهد تا خلاقیت‌های متنی هم فرصت عرضه داشته باشند.

کاربران می‌توانند در پست‌های متنی از پس‌زمینه‌های رنگی و استیکر‌ها استفاده کنند. حداکثر تعداد کلمات در هر پست متنی ۱۰۰۰ کلمه خواهد بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که این ویژگی همچنان با بستری برای تبادل نظر فاصله داشته باشد.

این تغییر احتمالاً اقدامی برای رقابت با توییتر است که تغییرات چند وقت اخیرش باعث شده خیلی از کاربران به دنبال جایگزین برای آن باشند. چند هفته پیش، متا هم از اپلیکیشنی برای تولید محتوای متنی به نام اینستاگرام تردز پرده برداشت که اگرچه شروع خوبی داشت، اما اکنون در وضعیت مناسبی به‌سر نمی‌برد. تعداد کاربران فعال در این پلتفرم کاهش چشمگیری داشته است.

ازآن‌سو، اما تیک تاک بیش از یک میلیارد کاربر دارد و امیدوار است که با این قابلیت جدید بتواند افراد بیشتری را به‌سمت پلتفرم خود جذب کند. البته جامعه کاربران این اپلیکیشن جوان‌تر از اکثر رقباست. رگولاتور ارتباطات بریتانیا می‌گوید تیک تاک اولین منبع خبری کاربران ۱۲ تا ۱۵ ساله است. در رتبه‌های بعدی یوتوب و اینستاگرام قرار دارند.

بااین‌حال، این شرکت با انتقاداتی به‌خاطر ارتباطات احتمالی با دولت چین روبه‌رو بوده است. این قضیه به‌ویژه در آمریکا، بریتانیا و کانادا موردتوجه قرار گرفته و موجب محدودسازی دسترسی ادارات دولتی به این اپلیکیشن شده است.

منبع: دیجیاتو 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->